Szubjektív London Blog

Féléves londoni kiküldetésem részletei, hányattatásaim, és más szubjektív infók - Vakulya Norbert tollából.

Friss topikok

  • WadEdit: Hihetetlen, de 24 ev utan meglett az eddit elveszettnek hitt "A Ninja Kuldetese". Ugyanazon a Plus... (2014.02.06. 02:31) Lenyomatom a virtuális világban
  • akocsis: Most irigykedek... Te mákos!!!! Bezzeg én Angliában ragadtam... pedig kisebb távolságot kellett vo... (2010.12.18. 14:36) Home, sweet home
  • akocsis: Jah, én is ezt akartam kérdezni. Ha ilyen tempóval haladsz, péntek lesz mire odaérsz. A sok okossá... (2010.12.17. 13:48) Miert eppen Seattle?
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:22) New York - A varos, ahol nem alszok
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:20) Ha Mohamed nem megy a hegyhez...

Linkblog

Gorilla marketing

Akinek tetszik a blog, kockáztassa meg Horvátország Nagy Útikönyvének a beszerzését - jórészt ugyanis ugyanannak az embernek a lelkén szárad, mint aki a blogot írja.


És bár valós helyszínektől messze játszódik, és én se szerepelek benne, a humor-faktor elég erős az eddigi legjobb regényemben is.


Ha valakinek az iménti két példából nem lenne világos: nem csak blogot és programkódot írok. A legutóbbi novellám ebben a kötetben jelent meg:


További ajánlott irodalom egy másik weboldalamon...

Béla reklám

Mindettől teljesen függetlenül Béla megkért, hogy tegyem ki ide ezt a két linket:
Online Póker
Poker
Hát parancsolj, Béla, kérlek alássan.

Lenyomatom a virtuális világban

2009.06.17. 23:16 | winney | 5 komment

Érdekes kincsekre bukkanhat az ember, ha a világhálón szörföl. Különösen, ha extrém módon kitágítja a "kincs" fogalmát.

Ha például rám keresünk, nemcsak az derül ki, hogy napjaink rohanó világában milyen ügyes és okos vagyok, hanem az is, hogy nem volt ez másként régen sem.

(Kapaszkodjatok... Belegondolni is szörnyű, de majdnem 20 évet repülünk vissza az időben...)

1991-ből például szoftvertörténelmi jelentőségű felfedezés tárul elénk azon a gyűjteményes weboldalon, mely a Commodore Plus4-es programokat lett volna hivatott összeszedni. Nem más kerül itt elő, mint a nyilvánvalóan országos hírnevet szerzett számítógépes kalandjátékom, az Álom, édes álom.

Jól látható, hogy nem csak a 320x200-as felbontásba zsúfolt, karakterhelyenként két színből építkező grafikához volt természetadta tehetségem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... de kreativitásom és verbális kifejezőkészségem is minden képzeletet felülmúlt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az oldal mellesleg téved, a játék már '90-ben elkészült, alig valamivel első kalandjátékom, a Ninja küldetése után.

Az érdeklődők innen akár le is tölthetik, Plus4-emulátorral, meg mindennel, ami kell.

Egy másik weboldalon az is kiderül, hogy valaki égre-földre kereste az Álom, édes álmot Commodore 64-re is. (Merthogy oda is elkészítettem. Emlékszem, az Edda 2-es sorszámú albumát hallgattam azon a hétvégén GoldStar - ma LG - márkájú kétkazettás magnómon. Fura, hogy emlékszem erre... Nemcsak az nem rémlik, hogy két hete mit hallgattam programozás közben, de az se, épp min melóztam pontosan...)

És ha ez nem lenne elég, korunk Sherlock Holmes-a azt is kinyomozhatja, hogy már akkor szemet vetettem a nyomtatott médiában rejtező publikálási lehetőségekre, mint azt az alábbi (1, 2, 3) szemelvények is bizonyítják, a Commodore Világ '91-es évkönyvében.

Mentégemre legyen mondva, nem álltam meg a fejlődésben, és ma már teszek szóközt az írásjelek után.

Az mondjuk más kérdés, hogy manapság is programozok, és továbbra is örömöm lelem a rajzolásban és az írásban... és néha még az Edda 2-t is meghallgatom. Szóval lehet, hogy mégse fejlődtem sehova...

A bejegyzés trackback címe:

https://sublondon.blog.hu/api/trackback/id/tr571192239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dester 2009.06.18. 09:38:51

Nagyon jó volt olvasni ezeket a sorokat :) Emlékszem, hogy beszélgettünk erről annak idején. A programodat letöltöm majd, és otthon bepasszintom az emulátorba. :)

Egyébként rákerestem a teljes, anyakönyvezett nevedre a bingben. Az első találat ez volt:

ZOO Állatkerti nyilvántartó rendszer SSADM tervezet ... Vakulya Norbert V. programtervezõ matematikus

Az első felén jót röhögtünk csapatilag. :))) A screenshotot elküldtem e-mailben. :)))

Dester 2009.06.18. 09:44:45

VÁRJ!!! Mi volt a hatalmas medve után? Megesz a penész. :D

Dester 2009.06.18. 09:47:04

No, csak megtudtam a CoV leírásból. Phew, így már ma is tudok produktív lenni, nem fog ezen kattogni az agyam egész nap. :)

winney 2009.06.18. 10:23:58

Igen, kellett SSADM-et csinalni az egyetemen, az enyém valamiért fennmaradt az örökkévalóságnak. Az SSADM olyan, mint az UML, csak senki se használja.
De szerintem te is tanultad... :)

WadEdit 2014.02.06. 02:31:45

Hihetetlen, de 24 ev utan meglett az eddit elveszettnek hitt "A Ninja Kuldetese". Ugyanazon a Plus/4-es lapon megtalalod.
süti beállítások módosítása