Szubjektív London Blog

Féléves londoni kiküldetésem részletei, hányattatásaim, és más szubjektív infók - Vakulya Norbert tollából.

Friss topikok

  • WadEdit: Hihetetlen, de 24 ev utan meglett az eddit elveszettnek hitt "A Ninja Kuldetese". Ugyanazon a Plus... (2014.02.06. 02:31) Lenyomatom a virtuális világban
  • akocsis: Most irigykedek... Te mákos!!!! Bezzeg én Angliában ragadtam... pedig kisebb távolságot kellett vo... (2010.12.18. 14:36) Home, sweet home
  • akocsis: Jah, én is ezt akartam kérdezni. Ha ilyen tempóval haladsz, péntek lesz mire odaérsz. A sok okossá... (2010.12.17. 13:48) Miert eppen Seattle?
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:22) New York - A varos, ahol nem alszok
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:20) Ha Mohamed nem megy a hegyhez...

Linkblog

Gorilla marketing

Akinek tetszik a blog, kockáztassa meg Horvátország Nagy Útikönyvének a beszerzését - jórészt ugyanis ugyanannak az embernek a lelkén szárad, mint aki a blogot írja.


És bár valós helyszínektől messze játszódik, és én se szerepelek benne, a humor-faktor elég erős az eddigi legjobb regényemben is.


Ha valakinek az iménti két példából nem lenne világos: nem csak blogot és programkódot írok. A legutóbbi novellám ebben a kötetben jelent meg:


További ajánlott irodalom egy másik weboldalamon...

Béla reklám

Mindettől teljesen függetlenül Béla megkért, hogy tegyem ki ide ezt a két linket:
Online Póker
Poker
Hát parancsolj, Béla, kérlek alássan.

Idő van...?

2009.10.03. 10:01 | winney | 1 komment

Október 3-at írunk. Az eredeti tervek szerint már 2 napja otthon lennék, mégis itt vagyok még Londonban, egészen év végéig.

Örülök-e neki, vagy bánom?

London tetszik, jó város, bár kétségkívül megvannak a maga gondjai. És ha arra gondolok, hogy ha hazamentem volna, ugyanezt a munkát kellene rosszabb körülmények között, kevesebb pénzért csinálnom... hát nem bánom a dolgot. Racionális gondolkodásra képtelen indiai managerek vagy provinciális világlátású magyar vezetők helyett most egykor a Google-nek vagy a CERN-nek dolgozók, kiugrott Yahoo-sok és régi Microsoftos motorosok között vagyok, és jó tudni, hogy megállom mellettük a helyem én is.

Ugyanakkor, nem itt vagyok otthon. És, ha Budapestre igaz, hogy a nagy távolságok nem kedveznek az emberi kapcsolatoknak, hát ez itt hatványozottan igaz. Sok ismerősre tettem szert az elmúlt fél évben, de barátságok nem igazán tudtak elmélyülni.

De hát...

Felesleges azon merengenünk, jobb lenne-e, ha másként alakulnak a dolgok. Nem tudhatom, a sors ezen ösvénye mit tartogat még számomra, mint ahogy fogalmam sincs, merre fordult volna az életem, ha eleve otthon maradok, vagy ha most hazamentem volna. A legtöbb, amit tehetünk, hogy próbáljuk a legtöbbet kihozni abból, amit nekünk adott az élet.

Én például el is megyek mindjárt jógázni...

A bejegyzés trackback címe:

https://sublondon.blog.hu/api/trackback/id/tr931424507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akocsis · http://akocsis.blog.hu 2009.10.05. 20:16:08

Tedd azt, amit tenni szeretnél.
süti beállítások módosítása