Szubjektív London Blog

Féléves londoni kiküldetésem részletei, hányattatásaim, és más szubjektív infók - Vakulya Norbert tollából.

Friss topikok

  • WadEdit: Hihetetlen, de 24 ev utan meglett az eddit elveszettnek hitt "A Ninja Kuldetese". Ugyanazon a Plus... (2014.02.06. 02:31) Lenyomatom a virtuális világban
  • akocsis: Most irigykedek... Te mákos!!!! Bezzeg én Angliában ragadtam... pedig kisebb távolságot kellett vo... (2010.12.18. 14:36) Home, sweet home
  • akocsis: Jah, én is ezt akartam kérdezni. Ha ilyen tempóval haladsz, péntek lesz mire odaérsz. A sok okossá... (2010.12.17. 13:48) Miert eppen Seattle?
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:22) New York - A varos, ahol nem alszok
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:20) Ha Mohamed nem megy a hegyhez...

Linkblog

Gorilla marketing

Akinek tetszik a blog, kockáztassa meg Horvátország Nagy Útikönyvének a beszerzését - jórészt ugyanis ugyanannak az embernek a lelkén szárad, mint aki a blogot írja.


És bár valós helyszínektől messze játszódik, és én se szerepelek benne, a humor-faktor elég erős az eddigi legjobb regényemben is.


Ha valakinek az iménti két példából nem lenne világos: nem csak blogot és programkódot írok. A legutóbbi novellám ebben a kötetben jelent meg:


További ajánlott irodalom egy másik weboldalamon...

Béla reklám

Mindettől teljesen függetlenül Béla megkért, hogy tegyem ki ide ezt a két linket:
Online Póker
Poker
Hát parancsolj, Béla, kérlek alássan.

Ismet Parizs

2013.04.20. 12:29 | winney | Szólj hozzá!

-          Ismet Parizs.
-          Ismet. De most csak egy hetre.
-          Minek koszonheted, hogy ismet kihivtak?
-          Eszukbe jutott, legutobb is milyen ugyesen megmentettem a vilagot. Most is szukseguk tamadt ilyesmire. Ram gondoltak.
-          Hallhatnank az igazsagot?
-          Igazabol eloszor Bruce Willisre gondoltak. Nem ert ra.
-          Mivel telt valojaban a het?
-          Nagyreszt egy konferencian ultem, ahol alkalmam nyilt talalkozni nehany fontos – vagy magat fontosnak velo – seggfejjel. François Hollande is ott volt.
-          Talalkoztal a francia koztarsasagi elnokkel?
-          Nem. Csak o is ott volt. Egy masik teremben, egy masik konferencian, de ugyanabban az epuletben. Neki koszonhetoen a belepes elott olyan biztonsagi szuresen kellett atmenni, mint egy repteren. Az ausztral kollega szerint mesterloveszek is voltak a szomszedos tetokon.
-          Akkor kikkel talalkoztal?
-          Ne varj neveket… Voltak ott az IMF-tol, az ENSZ-tol, mas nemzetkozi szervezetektol, meg mindenfele orszagok statisztikai hivatalatol es jegybankjatol. A KSH-tol vagy a MNB-tol persze senki.
-          Milyen volt ezekkel az illusztris kepviselokkel egy asztalnal ulni?
-          Leginkabb kenyelmetlen. Egy hatalmas terem sarkaban ultem, ahonnan csak ugy lattam, aki beszel, ha kicsavartam a nyakam es a torzsem.
-          Hogy csoppentel a penzugyi vilag sodrasaba? Iranyt valtottal, es programozas helyett kozgazdaszkodsz?
-          Nem vagy tul felkeszult a riportalanybol…
-          Hat, ez csak egy rogtonzott villaminterju…
-          Es mibol keszultel fel, a villamokbol? Most egy olyan szoftveren dolgozom, ami mindenfele statisztikai kimutatasokat tar a felhasznalo ele – es meglepetesemre, a vilag sok felen hasznaljak, a fent emlitett szervek.
-          Mi volt a konferencia tanulsaga?
-          Hogy nem tudok angolul. Vagy az Uj-Zelandiak nem tudnak. Ezt meg ki kell deriteni, mert nekik is fogok dolgozni.
-          Miert csak most, az utolso pillanatban, utban a repterre keszited magaddal ezt az interjut? Blogolhattal volna tobbet, rakhattal volna fel fenykepeket…
-          Nemigen volt olyan este, amikor 11 elott hazaertem volna. A munka utan megceloztam a varost…
-          … es pezsgoztel az Eiffel-torony toveben.
-          Tobbek kozt azt is. Latod, tudsz te, ha akarsz. Gondolom, figyeled, mit posztolok a facebookra… Helyes! Mindenesetre, inkabb kihasznaltam a tavaszi Parizst, es ujra felfedeztem magamnak, semmint hogy a laptop elott uljek a hotelben. Belevetettem magam az eletbe, jartam a varost, es lattam par erdekes dolgot. Tobbek kozt egy nagy rakas buzit, egy nagy rakas ellen-buzit, es egy nagy rakas rendort, aki felkeszult, hogy verekedjen veluk. Fenykepeket is csak igy tudtam kesziteni…
-          Ezek szerint lesznek fenykepek? A buzikrol?
-          Lesznek. De nem a buzikrol. Majd szolok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sublondon.blog.hu/api/trackback/id/tr145236218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása