Szubjektív London Blog

Féléves londoni kiküldetésem részletei, hányattatásaim, és más szubjektív infók - Vakulya Norbert tollából.

Friss topikok

  • WadEdit: Hihetetlen, de 24 ev utan meglett az eddit elveszettnek hitt "A Ninja Kuldetese". Ugyanazon a Plus... (2014.02.06. 02:31) Lenyomatom a virtuális világban
  • akocsis: Most irigykedek... Te mákos!!!! Bezzeg én Angliában ragadtam... pedig kisebb távolságot kellett vo... (2010.12.18. 14:36) Home, sweet home
  • akocsis: Jah, én is ezt akartam kérdezni. Ha ilyen tempóval haladsz, péntek lesz mire odaérsz. A sok okossá... (2010.12.17. 13:48) Miert eppen Seattle?
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:22) New York - A varos, ahol nem alszok
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:20) Ha Mohamed nem megy a hegyhez...

Linkblog

Gorilla marketing

Akinek tetszik a blog, kockáztassa meg Horvátország Nagy Útikönyvének a beszerzését - jórészt ugyanis ugyanannak az embernek a lelkén szárad, mint aki a blogot írja.


És bár valós helyszínektől messze játszódik, és én se szerepelek benne, a humor-faktor elég erős az eddigi legjobb regényemben is.


Ha valakinek az iménti két példából nem lenne világos: nem csak blogot és programkódot írok. A legutóbbi novellám ebben a kötetben jelent meg:


További ajánlott irodalom egy másik weboldalamon...

Béla reklám

Mindettől teljesen függetlenül Béla megkért, hogy tegyem ki ide ezt a két linket:
Online Póker
Poker
Hát parancsolj, Béla, kérlek alássan.

Kishírek a nagyvilágból

2009.09.18. 16:17 | winney | 2 komment

WIMBLEDON után immár Earl's Courtnál is rókát láttam. Az eddigi macskák, patkányok és olasz turisták mellett újabb állatfaj képviselője ütötte fel a fejét az utcámban. A találkozás rövid volt és éneklésmentes.

NEMCSAK RÓKA, hanem zebra is van arrafelé, amerre lakom. Megálltam előtte, hogy megvárjam, amíg az autók elhajtanak, és átmehetek, de az autók nem hajtottak el, hanem elsőbbséget adtak. Igazából sokadszor fordul ez elő, úgyhogy ez itt nem hír - de otthon az lenne.

A LEGENDÁSAN DÚS és zöld angol gyep a valóságban sárga és kopott - ugyanolyan, mint otthon, ha nem éri elég eső, és ha sokan tapossák. Itt sincsenek csodák.

KYLIE MINOGUE is azon sztárok között volt, akiket nem láttam vasárnap a Hyde parkban megrendezett ABBA-emlékesten. Ott volt, de nem láttam. A koncertet több más potyázóval együtt az előadás számára elkerített területen kívülről szemléltem. A kivetítő ugyan remekül látszott, de a hangot elvitte az erős szél. Ez volt az első londoni ABBA-észlelésem, és 4 szám erejéig tartott, aztán továbbtekertem, nem várva meg a továbbiakat.

UGYANEZEN a vasárnapon nem csak a hangot vitte el az erős szél, hanem az egészségemet is. Hatodik napja van tele az orrom olyasmivel, amit csak az ellenségeimnek kívánok ebédre. Pánikra nincs ok, nem gágogok, nem röfögök. Bár az igaz, hogy testem hőmérséklete riasztóan megemelkedett, amikor szaunába mentem.

ÉPP EMIATT két napig metróval jártam, és amikor tizedik perce vártunk zöld jelzésre az alagútban, megint rájöttem, mennyivel jobb bringázni. A metróban a tömeg miatt ugyanúgy megizzad az ember, ráadássul a többiek által kilélegzett levegőt szívja. Igaz, ha szerencséje van, vicces sofőrt fog ki, aki a kényszervárakozást kedélyes megjegyzésekkel próbálja múlattatni. Ilyesmire a BKV-nál nemigen volt még példa.

A NYÁRI focibajnokságnak vége, az őszi még nem kezdődött el, de addig is játszunk vasárnaponként. Azaz... nekem már hetek óta annyira fáj az achilles-inam és a bokám, hogy nem tudok focizni, előtte pedig a combom húzódott meg. Balázst szerencsére sántán is verem teniszben.

INTERNETES CSALÓKRA bukkantam az... ööö... az interneten. Ebben az időszakban ugyanis másik hajlékot keresek magamnak, menekülve a jelenlegiből. Sajnos igen kevés a lehetőség, ha fél évnél rövidebb időszakra akar valahova beköltözni az ember... de aggodalomra semmi ok, úgy látszik, megoldódott a helyzet. (Erről egy későbbi tényfeltáró riportban számolunk be részletesebben - A szerk.)

MINDEN kedves anyukámnak boldog születésnapot kívánok, hamarosan.

OKTÓBER 17-én este megyek haza 2 hét erejéig. Aki valamit tervez velem ebben az időszakban, jelezze.

A bejegyzés trackback címe:

https://sublondon.blog.hu/api/trackback/id/tr591390967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dester 2009.09.21. 09:38:56

Híg, majd zöldtaknyos, torokkaparós, hőemelkedéses, "arohadtéletbemikormúlikmárel"-es képződések itt is vannak szép számmal. Jobbulást mester!
Október közepétől akkor majd egyeztetünk, hogy mikor fussunk össze, úgyis már ezer éve nem volt egy jó sörözés. Megszervezem szívesen, nekem csak egy napot vagy intervallumot mondj.

akocsis · http://akocsis.blog.hu 2009.09.23. 23:35:05

Pont azon a héten fogok én is hazajönni Angliából, igaz hogy csak október 11-én megyek ki :)
Azon a héten fogjuk beröffenteni az egyik sok millió eurós projektet, úgyhogy vagy nagyon vidám leszek, vagy nem érek rá.
süti beállítások módosítása