Szubjektív London Blog

Féléves londoni kiküldetésem részletei, hányattatásaim, és más szubjektív infók - Vakulya Norbert tollából.

Friss topikok

  • WadEdit: Hihetetlen, de 24 ev utan meglett az eddit elveszettnek hitt "A Ninja Kuldetese". Ugyanazon a Plus... (2014.02.06. 02:31) Lenyomatom a virtuális világban
  • akocsis: Most irigykedek... Te mákos!!!! Bezzeg én Angliában ragadtam... pedig kisebb távolságot kellett vo... (2010.12.18. 14:36) Home, sweet home
  • akocsis: Jah, én is ezt akartam kérdezni. Ha ilyen tempóval haladsz, péntek lesz mire odaérsz. A sok okossá... (2010.12.17. 13:48) Miert eppen Seattle?
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:22) New York - A varos, ahol nem alszok
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:20) Ha Mohamed nem megy a hegyhez...

Linkblog

Gorilla marketing

Akinek tetszik a blog, kockáztassa meg Horvátország Nagy Útikönyvének a beszerzését - jórészt ugyanis ugyanannak az embernek a lelkén szárad, mint aki a blogot írja.


És bár valós helyszínektől messze játszódik, és én se szerepelek benne, a humor-faktor elég erős az eddigi legjobb regényemben is.


Ha valakinek az iménti két példából nem lenne világos: nem csak blogot és programkódot írok. A legutóbbi novellám ebben a kötetben jelent meg:


További ajánlott irodalom egy másik weboldalamon...

Béla reklám

Mindettől teljesen függetlenül Béla megkért, hogy tegyem ki ide ezt a két linket:
Online Póker
Poker
Hát parancsolj, Béla, kérlek alássan.

Érkezés

2009.04.06. 14:28 | winney | 8 komment

2009. március 31-én 5 fiatalember felkerekedett, és Londonba utazott fél évre, hogy hosszú évekre visszanyúló szakmai tapasztalatukkal megsegítsék a Microsoftot új, Google-konkurrensnek szánt internetes keresője európai meghonosításában.

Hárman már hajnalban útra keltek, hogy aztán fejenként 30 kilónyi bőrönddel megpakolva caplassanak végig London egynéhány nevezetességén. Én nem követtem el ezt a hibát.
A társaság két legviláglátottabb tagja (beleértve természetesen engem is), tudván, hogy nem szabad elkapkodni semmit, no meg akárhol is szállnak meg, este jobb eséllyel fogadják őket tárt karokkal, inkább a délutáni géppel repült.
 
Mi lehet érdekes a megérkezésben, azon kívül, hogy a repülőn elfogyasztott bormennyiségnek köszönhetően elég vidámra sikerült? Az aggodalmaskodókat természetesen már a megérkezés ténye is megnyugvással tölti el, bár egyelőre következetesen követem azt a megszokásom, hogy ha repülök valahova, oda épségben meg is érkezek. (Az egyetlen „kivétel” az volt, amikor Stockholmba indultam, de Katowicében szálltam le ­­- mivel a WizzAir nem tudta már Budapesten megtölteni a repülőt, tettünk egy nem tervezett, vagy legalábbis az utasokkal előre nem ismertetett kitérőt Katowicébe, hogy ott is felvegyünk pár embert. De ez alkalommal is megérkeztem Stockholmba, csak épp 2 órás késéssel, a rám várakozó belga haverom hatalmas örömére.)
 
Volt azonban egy másik kockázati faktor is: még az utazás napján sem volt olyan szállásom, ahol az elkövetkező fél évet eltölthetem. Sőt, még most sincs, miközben ezeket a sorokat írom. Jogos lehetett hát a vélekedés, hogy az első napokban valamelyik híd alatt lakom, indiai anyacégem őslakói viselkedésmintáiból okulva minden szükségletem a Temzében végezve, miként őt teszik a Gangeszben.
 
Hogy végül is hol hajtottam álomra a fejem az első napokban, és milyen szállást sikerült találnom (ha sikerül addig egyáltalán), a folytatásból kiderül...

A bejegyzés trackback címe:

https://sublondon.blog.hu/api/trackback/id/tr541049574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nora Sthlm 2009.04.06. 19:27:29

Szia Winney! Örömmel olvasom a bloggodat es varom a folytatast! Meghatott, h belevetted a stockholmi latogatasodat es a belga haverodat.... :-)) Pont most voltunk Uppsalaban belga haverod szuleivel (anyosomekkal) es eszunkbe jutott, hogy veled voltunk ott utoljara...hany eve is? 4, ugye? Puszi,
Nora

akocsis · http://akocsis.blog.hu 2009.04.06. 19:56:56

Sok sikert, remélem jobban fog alakulni a következő 6 hónapod mint ahogy gondolom.
Majd rakd fel a fényképeket a szállásodról, és várom a beszámolót a nagy formátumú munkáról amit a Microsoftnál végzel.

Dekameron 2009.04.07. 16:12:21

Szia! Örömmel olvastam soraidat! Sok szerencsét kívánok, és várom a további beírásiokat! Éljenek az útikönyvek!

zsu szanto 2009.04.07. 20:31:40

Hello Rokon
Sok sikert es nagyon remelem, hogy egy szabad hetvegen atugrasz hozzank is. A Ryanair naponta jar es nem is olyan draga.
Hajra.

tripanek (törölt) 2009.04.08. 13:32:54

WizzAir épp most szivatja az utasokat Ferihegyen, az olaszba induló járat már 7 órája késik. Reggel 7-re irták, most este 6-ot igérnek...


Rövid intermezzo érdekessé tette azért a várakozást, egy ferihegyi munkás beszólt a várakozókra h "mit áll itt ez a szok szemét", őt lelocsolták és nem túl barátságosan arrébb tologatta a tömeg.

Rendőrök kijöttek, körbenéztek, aztán hazamentek.

Dester 2009.04.08. 16:54:37

Én is szeretnék majd fotókat látni :-) Felíratkoztam az RSS-re, jöhetnek a bejegyzések is dögivel :D

surinyaz 2009.04.10. 22:15:35

forza google!
amíg megjössz melegen tartjuk a magyar lányokat.
süti beállítások módosítása