Szubjektív London Blog

Féléves londoni kiküldetésem részletei, hányattatásaim, és más szubjektív infók - Vakulya Norbert tollából.

Friss topikok

  • WadEdit: Hihetetlen, de 24 ev utan meglett az eddit elveszettnek hitt "A Ninja Kuldetese". Ugyanazon a Plus... (2014.02.06. 02:31) Lenyomatom a virtuális világban
  • akocsis: Most irigykedek... Te mákos!!!! Bezzeg én Angliában ragadtam... pedig kisebb távolságot kellett vo... (2010.12.18. 14:36) Home, sweet home
  • akocsis: Jah, én is ezt akartam kérdezni. Ha ilyen tempóval haladsz, péntek lesz mire odaérsz. A sok okossá... (2010.12.17. 13:48) Miert eppen Seattle?
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:22) New York - A varos, ahol nem alszok
  • LacaLacaLaca: Nálunk nagyon szép buszmegállók meg aluljárók vannak, ahol lehet szundikázni... :) Remélem nem ez ... (2010.12.12. 23:20) Ha Mohamed nem megy a hegyhez...

Linkblog

Gorilla marketing

Akinek tetszik a blog, kockáztassa meg Horvátország Nagy Útikönyvének a beszerzését - jórészt ugyanis ugyanannak az embernek a lelkén szárad, mint aki a blogot írja.


És bár valós helyszínektől messze játszódik, és én se szerepelek benne, a humor-faktor elég erős az eddigi legjobb regényemben is.


Ha valakinek az iménti két példából nem lenne világos: nem csak blogot és programkódot írok. A legutóbbi novellám ebben a kötetben jelent meg:


További ajánlott irodalom egy másik weboldalamon...

Béla reklám

Mindettől teljesen függetlenül Béla megkért, hogy tegyem ki ide ezt a két linket:
Online Póker
Poker
Hát parancsolj, Béla, kérlek alássan.

Boulder blog 1

2011.08.01. 07:28 | winney | Szólj hozzá!

Kronologikus attekintes helyett nezzuk inkabb szocikk szerint, milyen is volt egy hetet Boulderben, Colorado allam egyetemi varosaban, az USA legvidamabb barakkjaban tolteni.

Repules oda
 Meglepoen siman ment minden. Igaz, a repulo feherborkeszlete meglepoen hamar kifogyott, ezert kenytelen voltam atallni a vorosborra. Ez tragikus kovetkezmenyekkel jart a feher vaszonnadragomra nezve – azok a franya legmozgasok! Azt meg megertem, hogy a combom eleje vorosre valtott, de hogy a vadlim hatulja mitol lett olyan, elkepzelni sem tudom.
Mindenesetre a bort kesobb sikerult foltmentesen kimosnom a nadragbol egy kis darab szappan segitsegevel, ami vagy a bor, vagy a nadrag, vagy a szappan minosegerol arulkodik. (Nem teszteltem tovabb, hogy kideritsem.)

Erkezes Denverbe
Miutan leszallt a repulo, es autentikus indian nepzenere vegigvonultunk a repter folyosoin, eszembe sem jutott, hogy barmi baj tortenhet. Aztan, az orszagba lepeskor Senior Flores vagy nem hitte el, hogy tenyleg a Microsoft keresere erkeztem, vagy mexikoinak nezett, vagy csak nem tartott eleg szimpatikusnak (pedig biztos vagyok benne, hogy a vorosborfogyasztas nem latszott rajtam, a nadragomtol eltekintve), ugyanis nem engedett be az orszagba, es felrekuldott egy alaposabb kivizsgalasra.  Kertem, hogy legalabb a kollegam hadd hivhassam fel (aki velem erkezett, es siman beengedtek), hogy elmondjam neki, mi a szitu, de azt mondtak, ilyesmirol szo sem lehet. Varattak egy negyed orat, es azon ragodtak, vajon miert akarhatja a Microsoft, hogy en idejojjek 10 napra, magyar utlevellel, egy indiai ceg kikuldeteseben… es magyarazhattam a kedves ugyintezonek, az nem hallgatott ram, inkabb ket fonoket is megkerdezte, mi ilyenkor a teendo. Nem ertettem, mi bajuk lehet, megmutattam a belepokartyam mindket ceghez, a kikuldetesi levelet, elmondtam nekik, min dolgozok… de ok tovabbra sem ertettek, mibol gondoltam en, hogy idejohetek az o szent orszagukba 10 napra, dolgozni, es egyaltalan, mit akar tolem a Microsoft. Lattam, hogy logikus ervelessel semmire sem megyek – vartam hat, mosolyogtam, probaltam ertelmiseginek tunni (ami tizenharom ora utazas utan, ugy, hogy otthon ejfel is elmult, borfoltos nadragban nem olyan konnyu), igy vegul ugy fel ora bizonytalankodas utan beengedtek. Halabol elkoszontem toluk.
Igy eppen lekestuk a Boulderbe jaro buszt, ezert meg egy orara a denveri repteren ragadtunk… de legalabb mar megszentelt foldon jartunk.

Erkezes a hotelbe
A huvos denveri repterrol kilepve tombolo hoseg fogadott, aztan a buszban kis hijan ismet megfaztam. Aztan Boulderben a buszmegallobol a hotelbe vezeto uton ismet szakadt rolunk az izzadtsag, csak hogy a hotelszobaban oskori legkondik fagyos leheletere erkezzunk. Ez a homersekletingadozas sajnos az egesz hetet jellemezte: vagy tul hideg volt, vagy tul meleg, de sehogy se lehetett megfeleloen oltozni. Na mindegy is…
A hotel, mar ha nevezhetjuk annak, eleg fapadosnak bizonyult. A reggeli szinte csak edes izeket vonultatott fel (sehol egy felvagott vagy egy rantotta), harom reggelizoasztal jutott a soktucat szobara, a szobak levegotlenek es budosek… nem is hotel volt ez, csak egy utszeli betero (szamtalan amcsi filmben latni ilyet, pl. A nevem Earl), feloranyi gyalogutra a munkahelytol.
De nezzuk a jo oldalat: volt medencejuk, es mind kulon szobaba kerultunk… legalabb ez utobbin nem sporolt a kedves anyacegunk.

Az iroda es a munka
Nem ildomos sokat mondanom a Bing kulisszatitkairol, igy nem is fogok. Annyi talan nem titok, hogy mivel mar tobb, mint 2 eve ezen a projekten dolgozok, ez az amcsi banda pedig csak par honapja csoppent bele, ugy gondoltak, hogy, ha mar ugyis nekik dolgozunk, repuljunk ide paran, es osszuk meg veluk a tudasunkat. Ez tortent… Reggel 8-tol este 6-ig prezentaciok, megbeszelesek, es erdemi munkavegzes… eleg kimerito volt, es ennek ellenere sem ertem a vegere. Mindegy is.
Ami sokkal erdekesebb, az az iroda. Hatalmas belso ter, az egesz csak a Bingrol szol. Olyan apro parasztvakitasokkal, mint a hatalmas kivetitok, Windows Surface, tok jo oltozo es zuhanyzo a bringasoknak, xBox, jatekgepek, flipper, ingyenes uditok, no es sorcsap…
Nem, nem sorozott es jatszott mindenki egesz nap, sot, nap vegen se sokan. Viszont ez a sok aprosag olyan hangulatot teremtett, hogy az ember nem rosszkedvuen jott be dolgozni, es ha megis benn ragadt, ha valakire varnia kellett, el tudta kellemesen tolteni az idejet.

Folyt. kov... es varom az erdeklodo kerdeseket, amik megvilagitjak nekem, mirol irjak legkozelebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://sublondon.blog.hu/api/trackback/id/tr303115898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása